Thursday, July 17, 2014

Coretan kisah hidupan harian...pencuri pecah rumah lagi...



Dah lama tak menulis diblog...terlalu disibukkan dengan bayak hal.Hari ini, aku agak lapang..Jahitan dah selesai alhamdulillah..Dah 19 hari posa.  Sekarang ni, aku tengah fikir nak balik kampung ke tak...50/50.....
Image result for thief with keys imageSemalam jiran bagi tau aku, pencuri dah mula beroperasi semula di sri tanjung..jiran yg dimasukki rumahnya ada menggambarkan rupa pencuri tu... orang melayu, kurus dan memegang serangkul kunci ditangan...geramnya rasa dihati..mau rasanya aku patah-patahkan tangan si pencuri tu...buat semua orang rasa takut ja...termasuk aku...Semuga Allah swt melindungi kita semua dari kejahatan diri sendiri, dari gangguan syaitan dan dari kejahatan manusia..ameen.


No comments:

Post a Comment