Tuesday, August 14, 2018

Bonus kehidupan

Image result for sunrise imageSekembalinya aku dari Sarawak, kesihatanku amat terganggu.Ujian demi ujian Allah berikan kepadaku berupa penyakit serius seperti kanser lymphoma, bengkak hati dan pankreas serta asma yang berterusan. Aku keluar  masuk hospital selama beberapa minggu kebelakangan ni.Alhamdulillah sekarang aku rasa sihat dan lebih bermaya.
Setiap hari aku bangun aku amat bersyukur pada Allah yang masih mengizinkan aku bernafas untuk hari ini. Bonus demi bonus Allah hadiahkan,.Aku masih mampu untuk melihat matahari bersinar...
Ya Allah, Aku amat berharap Engkau sembuhkan penyakit yang ada dihatiku dan penyakit fizikal yang aku alami sekarang,dan jadikanlah segala penyakit ini sebagai kafarah penebus doasa  buatku.Ameen ya Rabbal alamin.Hingga ke saat ini aku masih lagi bernafas.......
Allah Akbar.

No comments:

Post a Comment