Thursday, May 3, 2018

doa senjata seorang muslim

Image result for doa imageManusia ni sememangnya dijadikan Allah swt lemah dan daif. Aku tidak terkecuali.Banyak masaalah timbul. Ada kecik ada besar. Ada perlu perhatian segera ada yang boleh di nantikan seketika.
Apa pun, pilihanraya ke 14 bakal tiba jatuh pada hari Rabu 9hb Mei 2018. Aku harap dan berdoa agar dapat pemimpin yang amanah .
Tahun 2018. Banyak masalah kesihatan timbul. Aku tidak sekuat dulu.Aku tidak sesihat tahun lepas. Dapatku rasakan segala sendi dan anggota badanku semakin lemah. Aku berdoa agar Allah beri aku kesihatan yang baik dan umur yang diberkati. Ameen ya Rabb.
Aku berdoa agar anak-anakku dapat pekerjaan yang baik dapat suami yang beriman hartawan dan budiman.Semuga semua tergolong didalam hamba-hambaMu yang diredhai.Ameen ya Rabb.
Semuga segala doa-doaku dimakbulkan Allah swt.
Semuga mendapat kebaikkan di dunia dan kebaikkan di aqirat. Ameen ya Rabb.











No comments:

Post a Comment