Monday, March 17, 2014

Nikah Siam/Thailand

Cara paling mudah dan ringkas...nikah di Siam... boleh berurusan sendiri tanpa perlu khidmat agen...murah dan terbaik...

Banyak testimoni dimana pasangan telah pergi ke sana dan alhamdulillah telah kembali ke  Malaysia dan buat pendaftaran semula di pejabat agama...

Saya kongsikan satu testimoni berikut untuk tatapan semua..mudah-mudahan sedikit sebanyak dapat memberi manafaat kepada sesiapa yang ingin melangsungkan akad nikah di Siam...




From: karsya rim
To: Siti Soleha
Sent: Monday, 2 September 2013, 21:39
Subject: Assalamualaikum n selamat malam masih ingat saya lagi ke..? Saya ingin berkongsi maklumat tentang kes Pernikahan saya di Thailand tempoh hari 11/04/13 saya submit dokumen2 ke Pejabat Agama Islam Hulu Selangor. 10/06/13 saya di panggil ke Pejabat Agama Islam Hulu Selangor untuk di ambil keterangan saya. Pada 21/08/13 sy di kehendaki hadir di mahkamah rendah syariah Hulu Selangor,seterusnya hakim menjatuh kan hukuman denda pada kami berdua. Suami rm700. isteri rm500 dan rm20 untuk surat nikah. Pernikahan di daftarkan dan kes selesai. Terima kasih atas info2 yg siti berikan tempoh hari...










.....allahu alam

4 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Salamun alaik..ya ukhti sitisolehah..

    buleh saya tahu, berapa bajet enti dan suami ke hatyai..setakat berada disana tanpa masuk duit fligt pegi dan balik.. dalam rm1000 hampir x?

    ReplyDelete
  3. salam,saya nk tnya.budget berada di thailand atas urusan akad sume berapa ye?dan cmna nk mngelak didenda masa daftar nikah ni pjbt agama,ada dokumen yg mereka perlukn?

    ReplyDelete